puteri mama: thanx granma ♥
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Thursday, May 26, 2011

thanx granma ♥

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


mmm.esok.jumaat.means.da tiba skul break.juga bermakna tok nak kne balik kg dah. :( .baru seminggu dapat spend masa ngan tok.dengan tok kat umah.banyak yang saya belajar.macam macam tok ajar saya.

saya
belajar berjemaah.jadi imam.jadi makmum.
belajar betolkan bacaan QURAN saya.alhamdullillah.
belajar n cuba hafal dan faham maksud bacaan lam solat.
belajar untuk masak masak.kater tok.pompuan belajar tinggi mana pon kne tau masak.kalo tak untuk family sendiri.untuk ma aboh adik adik.yang penting saya belajar jadi diri saya yang sebenar.saya rasa lebih better.hope saya dapat terus kekalkan diri saya yang baru nie. :)
terima kasih x terhingga tok.



wit ♥'s, puteri Mama

2 ulasan:

frizzz said...

waaa...gud2..ble start master?

se1saat said...

tahniah...