puteri mama: special photoshoot for konvo
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Tuesday, September 20, 2011

special photoshoot for konvo

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

skrg da masuk musim org berKONVO plak kan.so.sempena musim org berKONVO ni kan.saya nak amek kesempatan menolong mempromosikan sorang PHOTOGRAPHER yang agak prooo. :) .utk sesape yg berminat snap pic utk whole fmly,kawan kawan,pakwe makwe,kekasih gelap,tunang,suami isteri or sesape laa.available before and after event.kat mana mana tempat pun boleh request.tp ikut turn laa yek.. opss.selain dari konvo juga diterima.harga boleh dirundingkan. :)

Harga :
For 1 album 4R (1roll=40 pieces) + 1pic 8R with frame + DVD = RM250
For shoot (+- 40 pieces + random size,ur choice) n burn = RM150

Berminat?? terus contact saya.mail at efi_shaheera@yahoo.com.or jerit jek kat shout box.or leave komen.juga boleh tgk smple pics kat Ewalk Photography.dan.teruslah PM beliau.jgn lupa sebut puteriMama or efi utk special price yek.. :)

haa.nak lompat lompat pon bleh tau  :)
cun kan.ade birds lagik.ini promo utk wed


wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: