puteri mama: 1001 rezeki
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Friday, November 11, 2011

1001 rezeki

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


segala puji bagi MU ya Allah.
pemilik jasad dan roh yg dipinjam sekarang.
syukur tak terhingga atas nikmat rezeki Mu buat ku hamba Mu yang serba kekurangan ini.
moga rezeki ini tidak membuat aku jadi riak, takbur dan melupakan Mu.
moga rezeki ini mendekatkan lagi aku hamba Mu yg lemah ini kepada Mu.
bimbing lah aku dalam memilih rezeki Mu.
bantulah aku dalam mencari rezeki Mu.
aku sekadar berusaha termampu aku mencari rezeki Mu.
segala nya ku serahkan kepada Mu yang Maha Agung dan Mengetahui segalanya.
semoga rezeki yang terbaik untuk aku.
semoga rezeki yang memberi kebaikan kepada aku dan keluarga ku di dunia dan akhirat.
segala puji bagi Mu.
Boleh jadi kamu tidak menyenangi sesuatu padahal itu baik bagimu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu padahal itu tidak baik bagi mu. Allah yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya (al-Baqarah 2:216)

wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: