puteri mama: berHIJRAH...
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Tuesday, January 31, 2012

berHIJRAH...

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

akhir nya. kata putus dan nekad ditemui. tinggalkan industri ini demi kembali ke usm. terkadang, datang bisikan bisikan yang sengaja meracuni hati dengan keraguan akan keputusan yg telah dibuat ini.

namun.
alhamdullillah. di awal hari tadi selesai uruskan hal di Dura-Mine. dan syukur, pemergian ini bukan dengan tangan kosong, malah turut di bawa sedikit bekalan berupa pengalaman, nasihat, kenangan manis dan duka serta ilmu yg insyaAllah akan tersemat kukuh dlm jasad dan roh ini. terima kasih kalian kerana sudi menerima dan memberi ruang untuk diri ini menimba pengalaman bersama kalian. terima kasih tak terhingga. semoga ukhwah ini terus berkekalan. insyaAllah.

dan.
sedang siap siap untuk kembali ke utara. Hijrah ini masih belum selesai sepenuhnya. tiada yang dapat diperoleh sekelip mata. tambah lagi tentang Hijrah. Hijrah perlu pengorbanan dan Hijrah itu sendiri perjuangan. maka harus berkorban dan berjuang puteri mama. semoga dipermudahkan DIA urusan Hijrah di sana kelak. ameen. padaMu kuserah segala nya.

dan.
terima kasih buat mereka di sana yang banyak membantu permudahkan urusan Hijrah ini. x sabar mahu bertemu kalian
‘everything u do, do with heart’

wit ♥'s, puteri Mama

2 ulasan:

hanisa_nHH said...

gud luck awak.xsempat naek myvi baru macam ni!!! :)

puteri mama said...

hahaha..sempat jek..just dtg umah..
x bawak kete g sane kot..