puteri mama: sembilan akal dan satu akal
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Thursday, March 8, 2012

sembilan akal dan satu akal

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

alhamdullillah.
syukur. selamat selesaikan satu lagi urusan walaupun dengan mencuri sedikit masa.
syukur dan terima kasih kerana KAU permudahkan jalan untuk uruskan urusan ini.
syukur KAU buka kan hati dan juga penglihatan ku untuk melihat hikmah disebalik semua ini. ini bukan dugaan ini hikmah. meminjam sedikit kepositifan seorang sahabat :)

syukur juga atas segala ini.

"aku ada 9 akal. yang lebih dari cukup untuk fikirkan masalah aku, ko dan masalah kita. so, ringanlah sikit akal ko yang ade 1 je tu"

yaa. benar. aku memang cuma dipinjamkan DIA satu akal, tapi terima kasih. ia masih mampu berfungsi sepenuhnya dan rasa nya ia unlimited. akan aku gunakan sepenuhnya.

aku lebih senang bersendirian menguruskan urusan urusan ini.
biar aku belajar sesuatu dari urusan ini.
biar aku belajar tentang hidup.
biar aku belajar jadi keras dan kuat.
biar aku belajar untuk berdiri atas kaki dan kudrat aku sendiri.
maaf.
aku sudah terbiasa bersendirian uruskan urusan aku.

terima kasih untuk kamu yang dipinjamkan DIA sembilan akal. gunakan sebaik nya ya...



wit ♥'s, puteri Mama

2 ulasan:

se1saat said...

puterimama..i'm sorry..i had try my best to help u.. i donnt noe why this is happen.. i'll not left u alone.. i'm here.. i u need a favour, plz tell me..

puteri mama said...

terima kasih