puteri mama: maafkan saya
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Tuesday, March 20, 2012

maafkan saya

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

walau kamu buat,
saya marah membuak buak, sakit hati yang terlalu sakit, air mata tumpah yg sangat susah untuk berhenti.
namun,
saya sedar siapa saya dan siapa kamu. saya masih lagi sedar hakikat hubungan antara kita.
oleh itu,
saya sentiasa doakan DIA kembalikan kamu pada mereka yang berhak. semoga kamu sempat menebus apa yang telah kamu sia sia kan selama ini.
kerana,
saya tak sanggup tengok kamu terus begini di sana nanti. saya masih mahu hormati kamu seperti mana saya hormat kamu dahulu. saya masih mahu sayang kamu seperti dahulu. yang penting saya mahu kamu tetap jadi nakhoda bahtera kita di sana nanti.
maafkan saya,
saya juga hamba DIA yang kerdil yang kerap kali tewas dengan nafsu.







kamu dan saya di sini luas makna nya. hubungan itu sendir juga luas
wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: