puteri mama: ramadhan 11; cukuplah DIA bagiku
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Tuesday, July 31, 2012

ramadhan 11; cukuplah DIA bagiku

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

berbillion syukur, الحمد لله dipanjatkan untuk DIA pemilik jasad dan roh ini, ternyata DIA tak pernah mensia siakan doa hambaNYA; walau insan yg terlalu byk khilaf seperti aku. terlalu banyak nikmat DIA beri pada diri ini untuk disyukuri, lebih2 lagi apa yg baru terjadi kebelakangan ini.

sejak awal tiba di sini, aku pinta di kuatkan untuk menghadapi segala yg bakal datang, maka, الحمد لله telah DIA tunaikan;


dalam hampir rebah, KAU ajar aku untuk terus kuat dan bangun dengan kudrat sendiri..

dalam aku terkeliru memula langkah sendirian, KAU hadirkan aku mereka mereka yang sudi menyuluh jalan ke arah MU..

dalam ikhtiar melawan gelodak jiwa, KAU datangkan aku ketenangan sebenar saat menghayati keindahan dhuha bersama ayat ayat MU..

' حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ '

"Cukuplah Allah untuk (menolong) kami, dan Ia sebaik-baik pengurus (yang terserah kepadaNya segala urusan kami)"
A-li'Imraan 3 : 173

wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: