puteri mama: setahun berlalu
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Saturday, September 22, 2012

setahun berlalu

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

setahun sudah rupanya berlalu. terasa sangat sekejap masa berlalu.
alhamdulillah terlalu banyak yang DIA dah bagi.
sempurna dan cukup.
alhamdullillah.
tapi, lumrah insan; tak pernah cukup dengan apa yang sedia ada. dan. sehingga hari ni, aku sendiri masih tercari cari arah tuju.
walaupun.
totally lari dari plan asal. berubah 360°. siapa aku untuk menetang jalan yang DIA dah tetapkan.
setiap sesuatu itu ada hikmahnya, aku yakin dgn DIA.
syukur alhamdullillah. moga aku tak pernah lupa 'alhamdullillah' untuk DIA pemberi segala apa yang dimiliki sekarang.
moga pinjaman ini mampu aku kongsi dengan mereka mereka. mereka mereka yang 
sentiasa di jiwaku . 


dan tiadalah sesuatupun dari makhluk-makhluk yang bergerak di bumi melainkan Allah jualah yang menanggung rezekinya dan mengetahui tempat kediamannya & tempat ia disimpan. Semuanya itu tersurat di dalam Kitab (Lauh mahfuz) yang nyata (kepada malaikat-malaikat yang berkenaan).
Hud 11 : 6


salam konvo buat adik² junior.
wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: