puteri mama: alhamdullillah
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Monday, November 12, 2012

alhamdullillah

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

pantas benar si minit & saat beralih,
pantas benar sang bulan & mentari berganti,
terlalu banyak yang DIA tunjukkan tanpa sedar..

mengakui kelemahan diri ini,
mengakui kerapuhan sendiri,
mengakui, benar memang aku ini insan..
namun,
masih jauh yang perlui aku terokai,
masih banyak yang manis menanti dihadapan,
kini,
aku mengerti, mecongak langkah itu bukan semudah disangka..
perlu yakin juga semangat yang tak kenal penat,

juga doa pada DIA,
juga restu DIA & mereka..
siang & malam bukan ukuran,
keluar gelap, pulang berembun..

sekurang kurang keluar aku dengan ciuman dia,
juga pulang aku bersambut senyum dia..
apalagi selain itu..
alhamdullillah..

wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: