puteri mama: just ask to be near YOU
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Tuesday, January 1, 2013

just ask to be near YOU

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


saat ini,
detik ini,
aku sudah terlalu cukup.
sudah terlalu cukup.
sudah aman dgn apa yang ada.
dan
semua rasa itu datang lagi.
entah.
mungkin telah terlalu hanyut dengan dunia ini.
mungkin diri ini terlalu yakin menapak mengejar dunia.

mungkin kerana itu normal untuk setiap bulan bagi seorang hawa.
tapi.
semua rasa ini yang paling sukar untuk aku atasi.
semua rasa ini yang paling aku kurang gemar.
astaghfirullah..
semoga aku tidak akan pernah malu mengaku salah
& kemudian membetulkan salah..
moga..
kini, cuma yang aku mahu,
terus dekat dengan KAMU..


"dan apa jua yang menimpa kamu dari sesuatu kesusahan (atau bala bencana), maka ia adalah disebabkan apa yang kamu lakukan (dari perbuatan-perbuatan yang salah dan berdosa); dan (dalam pada itu) Allah memaafkan sebahagian besar dari dosa-dosa kamu"

(Asy-Syuura 42:30)

maafkan aku
wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: