puteri mama: penat yang sia sia
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Monday, January 7, 2013

penat yang sia sia

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

kepenatan.
lelah.
terlalu fanatik mengejar yg fana & penuh tipu daya ini.
aku lah itu insan lemah yang sekadar tahu berjanji pada DIA konon mahu cantik.
aku la itu insan yang terlalu cepat merasa kecewa,
merasa kalah pada suatu yang di nama kan qada & qadar.
aku lah itu yang sering & x pernah jemu merayu 'fancy-things' dari DIA,
aku lah itu yang sering tidak merasa cukup dengan segala kurnia DIA..
maaf.
wahai aku,
tolong. tolong belajar tunai-kota-kan apa segala yang kamu janji,
tolong belajar cukup dengan apa segala kurnia DIA,
maaf
maaf
aku enggan jadi yang berlari kepenatan, tapi hasil nya kosong-sifar dimata DIA
nekad! untuk belajar lebih dekat dengan KAMU..
insyaAllah. ameeen




wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: