puteri mama: barakallah sahabat; Nur Qalbi
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Tuesday, February 12, 2013

barakallah sahabat; Nur Qalbi

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Alhamdullillah..
telah selamat seorang sahabat juga teman aku bergelar isteri..
barakallah sahabat, barakallah Nur Qalbi..

dulu; kau imam & aku makmum..
kini; kau punya imam mu sendiri, giliran kau pula menjadi makmum..
dulu; kau sering mengingatkan aku tetang DIA..
kini; kau pula yang akan di ingatkan sidia imam mu, kan Nur..
dulu; saling meluah rasa perihal lab work, saling mencari kekuatan..
kini; kau punya kekuatan sidia untuk menguatkan mu menghadapi segala kerenah lab work mu..

Nur, barakallah..
maaf x berkesempatan ke walimah mu kerana komitmen pada tugasku..
Nur, sungguh aku rindu kamu & segala kenangan kita di sana..
Nur, sungguh aku terkilan mungkir janji pada kamu..

Kau banyak bantu aku untuk lebih dekat dengan DIA,Kau ajar aku bagaimana bergantung pada DIA,Kau kuatkan aku untuk redha apa jua pemberian DIA..
Nur, jazakallah..
dan Barakallah..

wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: