puteri mama: mata brown yang mengajar aku
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Saturday, March 23, 2013

mata brown yang mengajar aku

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ




bahagia-kebahagian..
setiap kita punya jalan bahagia kita sendiri..
bahagia yang mungkin bukan bahagia pada mata insan lain..
DIA punya jalan DIA sendiri menentu kebahagiaan setiap kita; insan kerdil..


pada mata mereka aku memandang dunia luar, dunia sebelah lain,
sebelah yang mungkin aku sendiri tak terjangkau keadaan nya,
pada mata brown nya aku memandang kekentalan semangat,
pada mata indah itu juga terselit keperitan hidup,
bila selami mata itu aku seakan tewas dengan jiwa kecilku,
tertewas kerana sering kali aku mengeluh dengan hidup sedang kan aku punya lebih dari mereka..
betapa aku sungguh tidak bersyukur..

cukup dengan sekadar satu thumbs up untuk melihat sinar di mata itu,
cukup dengan thumbs up untuk melihat segaris senyuman di wajah mereka..
terkadang aku tewas dengan rasa tinggi hingga mungkin mengguris hati mereka..

maaf, akan ku belajar mengawal emosi ku,
akan ku kongsikan bersama kalian secebis ilmu kurniaan DIA ini..

TAPI, janji jangan pengsan lagi okey.. :)



tika di atas, jangan lupa tunduk memandang yang di bawah,
ingat bumi yang menyokong & hargai langit yang memayung

wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: