puteri mama: hujung minggu
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Sunday, June 2, 2013

hujung minggu

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

hujung minggu lalu ber'holiday' ke utara, attend wedding kosmet,
melawat ke rumah kosmet yang suda punya rumah-tangga,
melihat gelagat mereka yang sedang menunggu giliran; asyik bertukar 'kad-keramat'..
& tak kurang yang masih mencari cari..
insyaAllah, jodoh itu milik DIA.. teruskan usaha sahabat..

rupa nya sudah hampir 2 tahun meninggalkan alam kampus..
pantas benar masa berlalu.. masing-masing sudah punya cerita sendiri..
tapi. semua aku lihat masih sama seperti dahulu..

tak lupa juga buat seorang sahabat yang sedang hebat diuji DIA..
aku yakin & aku nampak dia cukup kuat menghadapi nya..
semoga terus kuat sahabat..
aku rindu saat gelak ketawa bersama kau..
saat kita ligat mengejar masa ke kuliah..
saat kau galak mengusik ketika kita sama-sama lepak dengan MERLIN..
saat kau tido terhimpit ketika tumpangkan aku yang ditinggalkan rumet..
masih setia conforter itu temani kau..
sahabat, tolong terus kuat..
ya Allah, tolong kuat kan dia-sahabatku..
aku & yang lain sentiasa doakan kesejahteraan kau..

hujung minggu ini, aku ligat memberes kan apa apa list yang ada..
namun hanya suku yang mampu selesaikan..
insyaAllah, moga DIA beri lagi masa untuk selesaikan sepenuh nya..



wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: