puteri mama: ReFuBee -cookies yang comel
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Monday, September 16, 2013

ReFuBee -cookies yang comel

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Bismillah, dengan namaMU..

bagi mereka yang suka kan cookies macam aku..
yang mulut nya sentiasa mahu menguyah..
yang suka kan kudapan di saat mengadap PC di ofis..
yang suka kan kudapan di saat menonton di rumah..
yang ingin kan teman kudapan di saat Q di jalan raya..
atau mungkin bagi mereka yang hidup penuh buzy kesana kemari seperti aku..

maka pilihan nya hanya cookies ini..
bentuk kecik molek..
packaging yang comel..
senang di bawa anywhere anytime..
so, special cookies dari Refubee ni sangat sesuai jadi teman kudapan..
sekarang boleh buat tempahan ikut pilihan anda..
    1. Drop your comments here..
    2. WhatsApp me at 013-4731020 (WhatsApp only)
    3. Direct order at http://refubee.com/..

Selamat Menjamu Selera.. :)

wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: