puteri mama: setahun... alhamdullillah
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Friday, October 11, 2013

setahun... alhamdullillah

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

alhamdullillah. syukur, setinggi syukur & perhargaan buat DIA..
alhamdullillah untuk segala rezeki MU..
insyaAllah, sekembali dari AidilAdha nanti, genap setahun aku menjadi minah kilang..
menjadi puteri di tengah tengah putera..
menjadi penapis or filter untuk production..
menjadi perantara supplier & production..
menjadi tukang kena tuduh untuk semuaaa isu di production..
menjadi si kepala hangin yang marah partner..
menjadi cikgu yang setia mengajar partner..
& alhamdullillah pelbagai aku telah belajar..
& berbagai juga masih perlu aku baiki;
menjadi lebih sabar & tenang hadapi kerenah production & partner..
namun itu sedikit pun tak pernah mengubah asal aku..
Ya ALLAH, cantik kan aku di mata MU.. 



dream high, aim high. 
don't be afraid to fall, it will be worth it. :)

wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: