puteri mama: Salam Tahun Baru Hijrah
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Tuesday, November 5, 2013

Salam Tahun Baru Hijrah

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Salam Maal Hijrah..
semoga tahun hijrah kali ni memberi lebih makna buat aku,
semoga tahun hijrah ini akan lebih mendekatkan lagi aku kepada DIA..
insyaAllah,
di akhir tahun masihi nanti aku akan berhijrah,
hijrah yang sangat besar makna bagi aku,
semoga hijrah aku ini dalam redha DIA,
restu kedua mereka; ma aboh sudah aku perolehi,
sedikit gundah & nervous dengan hijrah kali ini
hijrah paling besar mungkin..


share from my fav blog; langit ilahi

wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: