puteri mama: Salam Ramadhan
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Monday, July 6, 2015

Salam Ramadhan

Alhamdullillah..
Sudah masuk fasa ke 2 ramadhan..
Sudah hari ke 19 berpuasa..

Tetapi terasa sgt kosong ramadhan kali ini..
Berbanding ramadhan sebelumnya..
Kosong tanpa sebarang pengisian..

Rindu.. Sungguh rindu,
Ketika sama sama ke surau bertarawikh dengan mama..
Kini aku sendirian bersama sikecil..
Yang agar mencabar bg ku..
Namun menjaga dia juga amanah Nya utk ku..

Rindu.. Sungguh rindu,
Ketika sama sama bertadarus dgn teman sekilang..
Ketika sama sama berniat mahu khatam sebelum berakhir nya ramadhan..
Kini aku sendirian bersama sikecil..
Baru masuk juzuk ke 2..
Masih banyak yg perlu di kejar..


Namun alhamdullillah ada sedikit improvement utk ramadhan kali ni..
Walau sedikit, alahamdullillah memuaskan hati aku..
Alhamdullillah tertunai niat aku..
*Bagi seorang yang boleh dikata kan kaki tido, bangkit di seawal 4 pagi & menyediakan juadah sahur.. Adalah satu kejayaan yang besar..

InsyaAllah..
Semoga aku istiqamah walaupun selepas ramadhan nanti..

Allah, 
Perancangan Mu adalah sebaik sebaik perancangan..

Semoga aku redha & tabah dengan segalan Qada & Qadar Mu..

Sent from Yahoo Mail on Android

0 ulasan: