puteri mama: nak jadi wanita cantik.
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Friday, December 30, 2011

nak jadi wanita cantik.

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

lebih kurang 1 hari lagi 2011 akan berganti 2012. begitu pantas masa berlalu. syukur padaMU dengan segala bentuk rezeki sepanjang 2011 ini. harap nya rezeki 2012 yang mendatang akan lebih medewasakan diri ini.
dan di penghujung 2011 ini, sekali lagi rezekiMU dtg. sekali lagi peluang untuk memilih itu datang. terima kasih. tapi. pimpin daku dalam membuat pilihan ini. permudahkanlah jika benar telah tiba waktu untuk mengikut kehendak hati sendiri.
lebih lebih lagi azam dan matlamat untuk menjadi wanita cantik. saban hari, impian itu makin kuat. di tambah lagi umur makin bertambah. namun, terasa agak sukar untuk menjadi wanita cantik jika terus begini dan di sini. maka, mungkin kah telah tiba masa untuk mengikut kehendak hati sendiri pula??? jika benar, lembutkan hati mereka untuk merelakan diri ini mengikut kehendak hati sendiri pula. redha kan mereka. dan moga diri ini mampu survive sendiri demi mengikut kehendak hati sendiri.


wanita cantik ♥ 

salam tahun baru 2012

wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: