puteri mama: jodoh dari DIA
I'm not talkative . I love writing BUT not realy good . I love diet as well as sleep vs .
I ♥ my past. I ♥ my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer. and I ♥ to grave all the past and present here

Monday, October 14, 2013

jodoh dari DIA

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

alhamdullillah, dah masuk hari ke3 bercuti..
sangat heaven-bahagia :)
cuba sedaya mungkin untuk selesaikan list yang ada..
kerana waktu nya sudah terlalu dekat,
tinggal cuma dua-purnama lagi, insyaAllah..
perasaan??

kadang terasa sangat gundah; air mata laju mengalir,
kadang terasa sangat risau; berbagai bermain di fikiran,

kadang terasa bahagia; senyum-sampai-telinga..
ya Allah, Kau mengetahui atas segala nya,
bantu aku lalui semua ini,
semoga aku kuat untuk redha dengan segala Qada & Qadar MU..

di usia setahun aku-dia,

terlalu banyak yang aku belajar dari dia;
bukan soal hati boy-girl semata mata..
bukan hanya sekadar sayang-manja,

dia ajar aku bagaimana mahu terus senyum saat terus di tekan,
dia ajar aku untuk rasa apa aku-bagi-orang rasa,
dia ajar aku untuk berdiri atas kaki sendiri,
dia ajar aku apa itu rasa berusaha sebenar usaha,

dia ajar aku bersederhana dalam segala hal,

dia ajar aku bagaimana untuk tidak terlalu berharap pada selain DIA,
alhamdullillah, ya Allah..
qada & qadar Mu itu yang terbaik..


wit ♥'s, puteri Mama

0 ulasan: